Video – stahování vstřikovacích trysek

Připravili jsme pro vás informaci o užitečném dílenském přípravku na stahování vstřikovacích trysek dieselových motorů. Univerzálně vhodné pro dieselové motory se vstřikovacími tryskami.
závit M 14×1.5 (vnější závit) nebo M 17×1 (vnitřní závit)

  • Mercedes: OM611, OM612, OM613, OM 628 *, OM 629 *; OM 642 *, OM646, OM647, OM648
  • Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia, Suzuki: DV6, DW10, DW12
  • Ford: 1.6 tdCi (G8DA, G8DB, HDA, HJA, HHJB)
  • VW-Audi: 2.5 / 2.7 / 3.0 V6 Tdi
  • Volvo: 1.6 D (D4164T), 2.2 D
  • Mazda: Y6 (DV6)

*Poznámka:
V-motory mohou vyžadovat demontáž motoru z důvodu prostorového omezení.
Stahovák na vstřikovací trysky KL-0186-14 K umožňuje snadnou demontáž vstřikovací trysky přímo na vozidle bez nutnosti demontáže hlavu válců z vozidla.

K dispozicei je různé příslušenství, které je volitelné.
Stahovák je vhodný pro mnoho jiných motorů Common-Rail Diesel jako je PSA 2,7 a 3,0 HDI (DT17, DT20) Fiat Ducato a Iveco 2.3, 2.4 a 3.0 Jtd L, Mercedes CDI (OM651), Renault, Nissan, Vauxhall / Opel 2.2, 2,5 a 3,0 L dci (G9T, G9U a ZD3), stejně jako Toyota 2,2 L (2AD-FHV, 2AD-FTV).

2018-07-13T14:44:00+00:0020.10.2015|Technické informace|0 komentářů

Napsat komentář

Tyto stránky používají Akismet k omezení spamu. Zjistěte, jak jsou vaše údaje komentářů zpracovávány.